Kelantan Bloggers

The Red Warriors Jelajah Utara 14-21 Januari Ini

Berita baik kepada semua peminat The Red Warriors yang berada di sebelah utara seperti Kedah, Perlis dan Penang kerana pasukan The Red Warriors akan  menyambung sessi latihan yang kini sering tergendala akibat musim hujan di Kelantan ke negeri Pulau Pinang. Pasukan Kelantan telah merancang akan mengadakan beberapa siri perlawanan persahabatan dengan pasukan dari tiga negeri ini.

Pada 15 januari 2011, pukul 8.30 malam pasukan The Red Warriors bakal diuji dengan perlawanan persahabatan barisan kental pasukan Kedah di Stadium Darul Aman. Penyokong Kelantan yang berada di kawasan utara, dijemput memeriahkan perlawanan ini yang sudah pasti akan menarik kehadiran ramai penyokong Kedah. Perlawanan ini bakal menguji keupayaan barisan Kelantan 2011, B. Kelantan dijangka akan menurunkan barisan terbaik dalam perlawanan ini dan memastikan para pemain yang diturunkan mengelakkan diri daripada terlibat dengan kecederaan yang boleh menjejaskan aksi mereka dalam perlawanan Piala Sultan Ahmad Shah nanti.

Perlawanan persahabatan menentang Perlis dan Penang tarikh belum ditetapkan. Pasukan The Red Warriors akan berada di utara dari 14 hingga 21 Januari 2011. Perlawanan persahabatan terkini akan diberitahu kelak.
Sokong Bia Bijok, Napok Bijok, Betindok Bijok, Main Bijok, Bijok Sokmo.....Gomo Kelate Gomo[theredwarriors.com]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Arkib Blog