Kelantan Bloggers

Kepada Muhammad Rizal Hashim

 
Merasa terpanggil untuk memberi komen di sini secara terbuka berdasarkan petikan dalam blog saudara :

"Aku sentiasa bersikap terbuka dalam menerima kritikan. Masalahnya, ramai yang tidak boleh dikritik, khususnya penyokong fanat...ik yang buta hati, buta sejarah buta segala-galanya. Bila sedikit silap, dibesar-besarkan, bila buat betul, langsung satu hun pun tak de pujian. Konon 10 kali buat baik, belahlah." ---- kalau terbuka dan boleh menerima kritikan, tidak perluLAH membalas di blog bro... BLOG NI SETAU SAYA UNTUK TATAPAN UMUM,,

"Aku cabar kauorang kalau nak berdiskusi, biar ada kelas sikit la...sikit pun takpe...tahulah u all bertaraf dunia...ketiga." --- pedih beb ayat kelas ketiga ni... u berada dalam kelas ke berapa? pertama? kedua?

"Dalam analisis terakhir, puak-puak ni lebih kurang sama la dengan golongan penyokong Indonesia yang gelar Malaysia malingsia dan pelbagai kata nista. Puak ni jugak agaknya yang bergaduh dengan penyokong Selangor hari tu..." ----- samakan dengan penyokong indonesial? ada diorang kata saudara maling? kata nista cumalah asam garam hidup seorang blogger n penulis sukan bro... takkan u tak biasa dengan semua tu, (ni tulisan mentaliti kelas ke berapa tak tau ni? kelas kedua ke pertama?)

MENGAITKAN KREDIBILITI PEGAWAI FAM ADALAH TIDAK WAJAR KERANA MEREKA DIPILIH SECARA UNDIAN DALAM MENENTUKAN JAWATAN MEREKA.. SECARA KEBETULAN TAN SRI TIMBALAN PRESIDEN DAN YB TAKIYUDIN BERKHIDMAT UNTUK NEGERI KELANTAN... DAN MEREKA SEMEMANGNYA PROFESIONAL..

AYAT AYAT INI DI RUJUK :

'Ada ugutan menggantung dan mengenakan denda terhadap mereka kerana kononnya perpindahan itu tidak mengikut prosedur. Yang tukang adu Tan Sri Annuar Musa dari Kelantan, yang menerima aduan Datuk Takiyuddin Hassan, juga orang Kelantan.

- SIAPA YANG MENGUGUT?

"Jadi hati-hati, jangan ada sentimen kenegerian. Sebab itu dulu Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar nasihatkan semua pemegang jawatan dalam Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) agar letak jawatan di peringkat negeri."

- MENGAPA BELIAU BERKATA DEMIKIAN? DULU DIA BOLEH AJE PEGANG PAFA N FAM KAN? BETOLKAN SAYA KALAU SILAP

"Siapakah yang akan melindungi kepentingan pemain jika pegawai ibarat durian, mereka umpama mentimun? Penulis cukup benci kalau pemain jadi mangsa keadaan."

- SIAPA NAK LINDUNGI KEPENTINGAN PEMAIN? KEPENTINGAN PASUKAN SIAPA NAK JAGA? [copy n paste
Afendy Latif ]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Arkib Blog